Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Zpracování marketingových ztrategií
Year: 2006
Type of publication: kapitola v odborné knize
Name of source: Strategický marketingový management
Publisher name: CIMA
Place: Praha
Page from-to: 157.1-17.14
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Zpracování marketingových ztrategií Po zvolení strategie positioning by měla být navržena optimální podoba jednotlivých prvků marketingového mixu, přičemž je nutné zohledňovat: Stádium životního cyklu výrobku (zavádění, růst, zralost, nasycení, úpadek), respektive stádium vývoje trhu (krystalizace, expanze, fragmentace, rekonsolidace, ukončení). Konkurenční pozici podniku na trhu (vůdce, vyzyvatel, následovník, výklenkář). Makroekonomické podmínky (recese, inflace, nedostatek). Kapitola seznamuje s jednotlivými strategiemi operování na trhu v různých tržních podmínkách i v možném konkurenčním postavení podrobněji.
eng Process of Marketing Strategies Formulation This chapter deals with process of marketing strategies formulation. Marketing, Marketing Strategy, Formulation of Marketing Strategy