Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Implementace CRM (řízení vztahů se zákazníky) získání konkurenční výhody na trhu
Authors: Keřt Radim
Year: 2006
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: MEKON 2006 - Sborník příspěvků VIII. ročníku mezinárodní konference
Publisher name: Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava
Place: Ostrava-Poruba
Page from-to: 105
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Implementace CRM (řízení vztahů se zákazníky) získání konkurenční výhody na trhu Ve svém příspěvku se budu zaobírat problematikou řízení vztahů se zákazníky. Nejprve vysvětlím podstatu marketingu zaměřeného na uspokojování potřeb zákazníků s rozčleněním na dílčí úrovně. Následně charakterizuji hodnotu pro zákazníka s logickou návaznosti: a) na dvě základní omezení pro výrobce, producenta pří maximalizaci hodnoty pro zákazníka; b) a na dva základní požadavky výrobce při maximalizaci hodnoty pro zákazníka. Vysvětlím důležitost této problematiky v rámci zvyšování hodnoty nejen pro zákazníka. Zaměřím se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a v závěru poukáži na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky. marketing;spokojenost zákazníků;podnik;marketingová koncepce podniku;kultura podniku
eng Implementation CRM (Customer Relationship Management) In my report I deal with customer relationship management. . First I explain the essence of marketing intented on the satiation needs of consumers with articulation on sublevel. Subsequently I characterize the value for consumers with logical sequence: a) in two essential restriction for producers; b) and in two the basic requirements producers at maximization value for consumers. I explain the importance of these problems in terms of increases in funds not only for consumers. I focus on the fundamental principles of customer relationship management and in the end of my paper I refer to the fruitfulness of implementation solving the consumer relationship. marketing;customer satisfaction;company;marketing concept of company;culture of company