Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Customer relationship management ? optimální rovnováha mezi firemní investicí a uspokojením zákaznických potřeb
Authors: Keřt Radim
Year: 2006
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: IMEA 2006
Publisher name: Univerzita Pardubice
Place: Pardubice
Page from-to: 307-317
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Customer relationship management ? optimální rovnováha mezi firemní investicí a uspokojením zákaznických potřeb Ve svém příspěvku se hodlám zabývat problematikou řízení vztahů se zákazníky. Definuji významnost vztahů se zákazníky nejen v rámci zvyšování hodnoty pro zákazníka ale také v logické návaznosti ve zvyšování konkurenceschopnosti na trhu, získání konkurenční výhody. Zaměřím se na základní zásady, faktory podnikového úspěchu při řízení vztahů se zákazníky a v závěru poukáži na úspěšnost implementace, inovace řešení správy vztahů se zákazníky. CRM;spokojenost zákazníků;hodnota pro zákazníka
eng Customer relationship managemen - relationship among company investments and satisfaction of customer needs In my report I deal with customer relationship management. marketing;customer satisfaction;company;marketing concept of company