Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Metoda CRM a její význam na konkurenceschopnost podniku
Authors: Keřt Radim
Year: 2007
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: Academic International conference: Increasing Competitiveness of Regional, National and International Markets Development - New Challeges
Publisher name: Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava
Place: Ostrava
Page from-to: 1-8
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Metoda CRM a její význam na konkurenceschopnost podniku Ve svém příspěvku se zaobírám problematikou řízení vztahů se zákazníky v ziskovém sektoru. Zaměřuji se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a poukazuji na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky. CRM - řízení vztahů se zákazníky;základní principy;konkurenceschopnost
eng CRM and the Fundamental Principles of Customer Relationship Management for Competitive of the Firm In my report I deal with customer relationship management in the profit sector. I focus on the fundamental principles of customer relationship management and I refer to the fruitfulness of implementation solving the consumer relationship. CRM - customer relationship management;fundamental principles;competitive advantage