Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku
Authors: Keřt Radim
Year: 2007
Type of publication: ostatní - dizertace
Publisher name: Vysoké učení technické v Brně
Place: Brno
Page from-to: nestránkováno
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku Obsahem práce je jednak vypracování metodiky pro úspěšnou implementaci, inovaci celkového konceptu řízení vztahů se zákazníky, ale také stanovení kritérií k měření úspěšnosti implementace, inovace celkového konceptu řízení vztahů se zákazníky ve vztahu ke zvyšování konkurenceschopnosti podniku.
eng The Customer Value in Terms of CRM and the Meaning for Competitiveness of the Company Methodology for succesful implementation, innovation of the total concept of customer relationship management and assesment criteria to measuration of fruitfulness of implementation, innovation of the total concept of customer relationship management are the concept of the dissertation.