Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Měření výkonnosti systému CRM
Authors: Keřt Radim
Year: 2007
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: Mezinárodní Baťova Doktorandská Konference
Publisher name: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place: Zlín
Page from-to: 1-10
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Měření výkonnosti systému CRM V příspěvku řeším problematiku stanovení kritérií k měření úspěšnosti implementace, inovace celkového konceptu CRM. Cílem je vypracovat obecnou konstrukci měření systému CRM a přitom si efektivně (vhodně) přizpůsobit konkrétní metriky (ukazatele) dle požadavků daného podniku. CRM;měření systému CRM;marketing;spokojenost zákazníka
eng Measurement of Implementation CRM In my paper I deal with problem of the determination criteria to measurement of implementation, innovation of CRM. The aim is to work up universal construction of measurement CRM and to adapt concrete metrics according to special requirements of the company. CRM;measurement of the system CRM;marketing;customer satisfaction