Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Nástroje podpory loajality klíčových zákazníků na globálních průmyslových trzích.
Year: 2004
Type of publication: článek v odborném periodiku
Name of source: Marketing & Komunikace
Publisher name: Česká marketingová společnost + Česká společnost pro propagaci a public relations
Place: Praha
Page from-to: 12-14
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Nástroje podpory loajality klíčových zákazníků na globálních průmyslových trzích. Prohlubující se diferenciace potřeb a přání zákazníků a tlak hyperkonkurence v globalizujícím se tržním prostředí vyžadují měnit marketingovou strategii. Na pořadu dne není zvyšování tržního podílu akvizicí stále nových zákazníků, daleko vhodnější strategií se ukazuje zvyšovat podíl na výdajích stávajících zákazníků na bázi individualizace jejich obsluhy a jedinečného přístupu k nim. Tato strategie neznamená přizpůsobovat nabídku každému ze stávajících zákazníků stejně intenzivně. I individuální péče o trh by měla být diferencovaná. Nabízí se otázka, podle čeho diferencovat práci s trhem a jaké nástroje použít. Předložený článek nastiňuje řešení této problematiky. klíčoví zákazníci, loajalita, globalizace, průmyslové trhy
eng Instruments of Key Customers Support in Global Industrial Markets. Instruments of Key Customers Support in Global Industrial Markets. key customers, loyalthy, globalisation, industrial markets