Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Zvyšování znalostí a dovedností produktových manažerů.
Authors: Wroblowská Zuzana | Lošťáková Hana
Year: 2007
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: Zvyšování konkurenceschopnosti na regionálních, národních a mezinárodních trzích
Publisher name: Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava
Place: Ostrava
Page from-to: 115-121
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Zvyšování znalostí a dovedností produktových manažerů. Článek si klade za cíl seznámení s aktuální situací na základě analýzy inzerce v příloze Kariéra Hospodářských novin a z nabídek pracovních míst na www.jobs.cz. Analýza prokázala, že požadavek VŠ vzdělání VŠ není vždy uplatňován, a proto se příspěvek věnuje jedné z možných cest, jak v krátké době zajistit zacelení mezery mezi potřebnou způsobilostí a připraveností pro výkon povolání manažera produktu nebo značky. Vhodným vzdělávacím programem se jeví dlouhodobý kurz CIMA B. Je zde prezentován jeho koncept, realizace i ověření. Produktový manažer; manažer značky; nabídka pracovních míst; znalosti; dovednosti; popis pracovní pozice; způsobilost; portály pracovních příležitostí; nábor; systém vzdělávání
eng Acquiring of Knowledge and Skills of Produkt and Brand Managers. The aim of the article is to analyze current requirements on the product managers. The analysis has proved that the university degree is not always requested. The attention is engaged in question of filling the gaps in competencies of product and brand managers. The long term course CIMA B should be an alternative way to acquire their knowledge and skills. The course structure, content and feedback are being presented below. Product manager; brand manager; knowledge; skills; system of education