Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Specifikace prvků hodnoty pro zákazníka
Year: 2006
Type of publication: článek v odborném periodiku
Name of source: Vedecké listy
Publisher name: Slovenská technická univezita v Bratislave
Place: Bratislava
Page from-to: 73-79
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Specifikace prvků hodnoty pro zákazníka Tento článek se zabýbvá podstatou hodnoty pro zákazníka jako základního pilíře strategie diferencovaného řízení vztahů se zákazníky. Ukazuje, jak určit součásti hodnoty pro zákazníka - užitky pro zákazníka a cenu pro zákaníka. Hodnota pro zákazníka, užitky pro zákazníka, cena pro zákazníka, určení jednotlivých aspektů hodnoty pro zákazníka
eng Specification of Customer Value Elements This paper deals with substance of Customer Value ? value to a customer - as basic pillar of differentiated CRM strategy. It shows how to realize specification of customer benefits and customer price as parts of customer value. Customer Value as Value to a Customer, Customer Benefits, Customer Price, Customer Value Aspects Identification