Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Důkladná analýza zákazníků - jádro implementace strategie CRM
Year: 2006
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: Sborník z mezinárodní vědecké konference "Modernizácia marketingových a obchodných činností"
Publisher name: EU Bratislava
Place: Bratislava, Slovak republic
Page from-to: 87-93
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Důkladná analýza zákazníků - jádro implementace strategie CRM Příspěvek se zabývá procesem analýzy zákazníků jako základ koncipování jedinečné nabídky a způsobu obsluhy cílovýho trhu při uplatnění strategie CRM. Dále nastiňuje metody vedoucí k hlubšímu poznání nákupního a spotřebního chování zákazníků a diskutuje jejich použitelnist v praxi. Analýza zákazníků, latentní požadavky zákazníků, metody hlubšího poznání zákazníků
eng Deep Customer Analysis - a basis of CRM Strategy Implementation This paper deals with customer analysis proces as a basis for an unique customer value creation and for decisions about customer care system while a company applies CRM strategy. It shows the methods of deep understanding of consumer behaviour and their usage in praxis. Customer Analysis, Methods of Deep Understanding of Consumer Behaviour