Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

picture-book-1983812_1920_141094.jpg

Projekt ukončen k 31.10.2020

Za společensky tíživé situace v důsledku vysokého počtu nakažených ve společnosti, nemožnosti realizovat frontální výuku a za dalších přísných protiepidemiologických opatření, které neumožnily některé z projektových aktivit, dospěl projekt INEMSUP ke svému konci. Přispěním lektorů a partnerů byly naplněny zásadní cíle projektu inovovat výuku směrem k odpovědnějšímu a udržitelnějšímu podnikání, což dlouhodobě přispěje k prosazení těchto konceptů do podnikatelského prostředí.

Nejen vzniklé materiály, ale i další informace o projektu však tímto nezmizí, prostřednictvím těchto www stránek zůstávají i nadále dostupné pro všechny zájemce a účastníci kurzu se rádi podělí o jakékoli zkušenosti získané při řešení projektových aktivit a navazující výuce.

Závěrečná diseminační akce (seminář)

Závěrečná diseminační akce - prezentace (seminář), nakonec proběhne v modifikované podobě, způsobené nouzovým stavem.

Abychom vyhověli všem epidemiologicko-preventivním opatřením, akce proběhne individuálně, od čtvrtka 15. 10. do 23. 10. 2020 a to formou posterových prezentací. Na posterech budou uvedeny veškeré informace o inovacích předmětů i o projektu samotném. Prezentaci doporučujeme navštívit ve čtvrtek 15.10. od 11 do 15 hod., v pátek 16.10. a 23.10. od 9 do 13 hod.

Postery budou volně přístupné na chodbách KEMCH a prohlídka bude „nekomentovaná“, nicméně u posterů bude odkaz na kompetentní osobu, která byla autorem inovací i posteru. Využijeme dezinfekce, roušek a zásad 3R, proto věřím, že můžeme akci nejen konat, ale i úspěšně zvládnout. V uvedených časech, bude vždy někdo z účastníků projektu k dispozici pro další informace a případné dotazy. Drobné občerstvení bude zajištěno rovněž v uvedených časech, nicméně postery budou vyvěšeny minimálně do konce měsíce.

Těšíme se na Vás!

Druhý Assessment Round Table

Po druhé peer-learning aktivitě můžeme srdečně pozvat na druhý Assessment Round Table, který shrnuje naše poznání partnerské instituce, přístupu, který BI Norwegian Business School volí v souvislosti s kurzem Energy and the Society a streamováním tohoto kurzu a pochopitelně i seznámení se s postupem projektu a poznatky, které z pozorování a aktivního zapojení našich lektorů do výuky vyplynuly. Akce se uskuteční 25. září, v čase 09:00 – 13:30, v prostorách Univerzity Pardubice (Studentská 97, Pardubice, Stavařov, Budova G, 3. n.p., místnost G03005).

Srdečně zveme všechny zájemce o tuto problematiku a svůj zájem nám sdělte na jan.vavra@upce.cz

Peer learning aktivita II pomocí streamu

Pandemická situace související s celosvětovým výskytem nákazy COVID 19 nám neumožnila vycestovat na druhou peer-lerning aktivitu, nicméně se díky technickým možnostem BI Norwegian Business School realizuje celý kurz v rozsahu 2 týdnů (16. 3. - 27. 3. každý den 8:30-17:30) prostřednictvím virtuální třídy po streamu. Máme tak příležitost si vyzkoušet na vlastní kůži podmínky distančního vzdělávání a komunikace s různými účastníky kurzu od Asii po Ameriku.

Promotion aktivity na Sportovní parku Pardubice

Vzhledem ke zrušení Dnů otevřených dveří, veletrhů Kontakt a Gaudeamus, jsme náš projekt představili alespoň během letních měsíců, kdy byly uvolněnější hygienická opatření na akci Sporotvní park Pardubice. U stánku Univerzity Pardubice jsme zájemcům nabídli nejen letáky k projektu, ale i vysvětlili účel fondů a jak se nám líbilo na doposud realizovaných výjezdech.

Představení projektu na informačním semináři DZS

Dne 10. září se v Pardubicích uskutečnila vzdělávací akce DZS, na které manažer projektu Ing. Jan Vávra, Ph.D. představil formou prezentace náš projekt.

V prezentaci byl:

  • sručně představen projekt,
  • vysvětleny okolnosti spolupráci v rámci program Vzdělávání Fondů EHP,
  • sdíleny zkušenosti s administrací projektu,
  • představeni projektoví partneři a jak s nimi probíhá spolupráce,
  • jakož i další zajímavosti, poznatky, kulturní rozdíly a plány do budoucna.

Metoda aktivního občanství ve výuce

Na základě pozitivních zkušeností a hlavně poznání, že nelze vyučovat o odpovědnosti, pokud samotná vyučující instituce k odpovědnosti nesměřuje, jsme vymysleli novou metodu proaktivního přístupu k občanské odpovědnosti coby první krok ke společenské odpovědnosti. A tak jsme se rozhodli probudit ve studentech proaktivní přístup a zapojit je do aktivity odpovědného občanství, které začíná u každého z nás. Využili jsme nově zaváděného předmětu Management inovací a investic pro udržitelný rozvoj a byli jsme spokojeni s kladným přijetí od studentů, kteří se zapojili s nečekaným rozmachem.

První diseminační aktivita úspěšně za námi

Zvládli jsme zorganizovat první díl ze seriálu našich diseminačních aktivit projektu - Assessment Round Table I, kterého se zúčastnila řada lektorů naší katedry, zástupci fakulty chemicko-technologické, ostatních fakult Univerzity Pardubice a další hosté např. z VŠCHT Praha či zástupci podniků, které obsah semináře zajímal a věřímei oslovil. Za zdařilý průběh vděčíme zejména zvídavému publiku a doufáme, že se v nemenším počtu sejdeme i na dalších diseminačních akcích v příštím roce 2020.

Ze semináře jsou v náhledu prezentované postery, prezentace i fotodokumentace.

Pozvánka na Assessment Round Table

Měsíc po první peer-learning aktivitě můžeme srdečně pozvat na první Assessment Round Table, který shrnuje naše poznání partnerské instituce, přístupu, který BI Norwegian Business School volí v souvislosti s CSR aktivitami a pochopitelně i seznámení se samotným kurzem a poznatky, které z pozorování a aktivního zapojení našich lektorů do výuky vyplynuly. Akce se uskuteční 18. října 2019, v čase 10:00 – 14:30, v prostorách Univerzity Pardubice (Studentská 97, Pardubice, Stavařov, Budova G, 3. n.p., místnost G03005).

Srdečně zveme všechny zájemce o tuto problematiku a svůj zájem nám sdělte na kontakty uvedené v příloze (pozvánce).


Podzimní CSR kurz na BI

Peer-learning na BI Norwegian Business School proběhl nakonec ve dvou týdnech v měsíci září a to v týdnu od 2.9. a 23.9., mohli jsme se tak zúčastnit dvou výukových bloků a porovnat modely výuky, která sledovala jednoduchý model:

  • Prezentace výukových témat kurzu (45 minut).
  • Prezentace odborníka z praxe (45 minut).
  • Prezentace projektového týmu studentů na vybrané téma (45 minut).

Byl vytvořen a publikován report pokrývající průběh této aktivity.

Projekt INEMSUP začíná

Projekt INEMSUP prošel přes úskalí hodnocení a byl vybrán k podpoře. Protože času nebylo nazbyt, okamžitě jsme se krom administrativních kroků ponořili i do přípravy první peer-learning aktivity, která by se měla uskutečnit již v měsíci září. Čeká nás absolvování podzimního kurzu na BI Norwegian Business School: "CSR, Innovation and Strategy for Sustainable Business"