Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

VÝZKUM INFORMAČNÍCH POTŘEB VYBRANÝCH SKUPIN EXTERNÍCH STAKEHOLDERŮ PRO POSOUZENÍ REPUTACE CHEMICKÉHO PODNIKU
Rok: 2024
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze VÝZKUM INFORMAČNÍCH POTŘEB VYBRANÝCH SKUPIN EXTERNÍCH STAKEHOLDERŮ PRO POSOUZENÍ REPUTACE CHEMICKÉHO PODNIKU Příspěvek vyzdvihuje důležitost cílené firemní komunikace vůči různým skupinám stakeholderů při vytváření pozitivní reputace podniků. Jsou prezentovány výsledky primárního kvantitativního výzkumu, jehož základním cílem bylo zjistit, jaké informace jsou pro veřejnost v roli různých skupin externích stakeholderů chemického podniku důležité pro posouzení reputace tohoto podniku a jaké informační kanály jsou pro respondenty pro získání těchto informací preferované. Výzkum byl připraven na základě rešerše odborné literatury mapující předpokládané zdroje či nástroje pro vytváření reputace podniků a také identifikující nejvyužívanější firemní komunikační kanály pro komunikaci podniku s veřejností. Šetření potvrdilo předpoklad, že se informační potřeby mezi různými zkoumanými skupinami externích stakeholderů liší. Výsledky výzkumu poskytují chemickým podnikům efektivní návod pro specifické cílení jejich komunikace na různé skupiny stakeholderů s využitím vhodných informací šířených jimi preferovanými informačními zdroji. externí stakeholdeři; reputace podniku; informační potřeby