Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

K možnostem sjednocení marketingové terminologie v České republice
Rok: 2003
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník z mezinárodného kolokvia k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03
Název nakladatele: Ekonomická univerzita v Bratislave
Místo vydání: Bratislava
Strana od-do: 45-48
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze K možnostem sjednocení marketingové terminologie v České republice Příspěvek pojednává o stavu marketingové terminologie v České republice na přelomu tisíciletí a možnostech jejího sjednocení. Konstatuje, že v důsledku terminologicky nedokonalých překladů původní zahraniční literatuře na začátku 90. let minulého století se začaly v disciplíně marketingu používat pro stejné jevy různé, často nevhodné termíny a nebo se v odborné literatuře objevovaly a stále objevují i chybné pojmy, které často správně nevystihují podstatu jevů. Příspěvek nastiňuje, zda vůbec a jaké jsou možnosti k nápravě této terminologické džungle. terminologie obchodu, marketingu, logistiky, zbožíznalectví, cestovního ruchu
eng About possibilities of unifying of marketing terminology in Czech republic This paper deals about possibilities of unifying of marketing terminology in Czech Republic. terms in sales, marketing, logistics, knowledge about goods