Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Podnikový systém řízení(kvality)
Autoři: Branská Lenka | Palán František Josef
Rok: 2004
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Moderní řízení
Název nakladatele: Economia,a.s.
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 32-33
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Podnikový systém řízení(kvality) Firmy, které dokáží nejen přežít, ale dokonce se rozvíjet a dosahovat vynikajících finančních výsledků lze označit jako kvalitní s kvalitním systémem řízení. Podnik při koncipování systému řízení (kvality) může využít existujících metodických návodů, které mu usnadní budování tohoto systému, např. norem řady ISO 9000:2000, avšak pouhé dodržení doporučení metodického návodu nezaručí, že systém řízení (kvality) přispěje ke zlepšení fungování podniku a růstu jeho tržní hodnoty. Pro vybudování skutečně funkčního systému je třeba uplatnit řadu zásad, kterými se daný příspěvek zabývá.
eng Firm (quality) Management System To pay attention to the quality of firm?s products (outputs) is a necessary condition for a market conservation and/or growth of industrial companies. From this reason management of enterprises tended to build up the quality management system based on International Standard ISO 9000, especially because they can obtain the certificate after the implementation of International Standards ISO 9000 requirements into their quality management system. But for obtaining real functionality of this system it is necessary to apply several principles that are discussed in this paper. quality management; quality management system