Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

The Integral System of Management - Assistance of Process Management in Company
Autoři: Branská Lenka
Rok: 2004
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník z mezinárodní vědecké konference Moderné prístupy k managementu podniku
Název nakladatele: GC-TECH Ing. Peter Gerši
Místo vydání: Bratislava
Strana od-do: 67-70
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Integrovaný systém řízení v podniku - podpora procesního managementu Podniky rozumí skutečnosti, že kvalita jejich produktů musí být prioritou číslo jedna. Proto začínají stavět systémy managementu kvality, které by měly být zárukou kvality podnikových výrobků. Kvalita výstupů však není možná bez kvalitního managementu, což znamená, že manažeři potřebují systém (nebo systémy), které jsou efektivním nástrojem managementu podniku, resp. procesního managementu podniku. Příspěvek diskutuje možnou podobu tohoto systému.
eng The Integral System of Management - Assistance of Process Management in Company Companies understood the fact that quality of their products must be priority number one. They started building their quality management system. This system could be a guarantee of good quality of firm products. Managers need the quality management system that are effective tools of enterprises management, it means an effective tool of the process management of enterprises. Paper deals with a possible form of this system. quality;integral system of management