Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Nástroje podpory loajality klíčových zákazníků na globálních průmyslových trzích.
Rok: 2004
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Marketing & Komunikace
Název nakladatele: Česká marketingová společnost + Česká společnost pro propagaci a public relations
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 12-14
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Nástroje podpory loajality klíčových zákazníků na globálních průmyslových trzích. Prohlubující se diferenciace potřeb a přání zákazníků a tlak hyperkonkurence v globalizujícím se tržním prostředí vyžadují měnit marketingovou strategii. Na pořadu dne není zvyšování tržního podílu akvizicí stále nových zákazníků, daleko vhodnější strategií se ukazuje zvyšovat podíl na výdajích stávajících zákazníků na bázi individualizace jejich obsluhy a jedinečného přístupu k nim. Tato strategie neznamená přizpůsobovat nabídku každému ze stávajících zákazníků stejně intenzivně. I individuální péče o trh by měla být diferencovaná. Nabízí se otázka, podle čeho diferencovat práci s trhem a jaké nástroje použít. Předložený článek nastiňuje řešení této problematiky. klíčoví zákazníci, loajalita, globalizace, průmyslové trhy
eng Instruments of Key Customers Support in Global Industrial Markets. Instruments of Key Customers Support in Global Industrial Markets. key customers, loyalthy, globalisation, industrial markets