Zvýšení kvality výuky doktorandů pomocí modernizace přístrojového vybavení
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program: Centralizované rozvojové projekty
Období realizace: 01.01.17 - 31.12.17
Pracoviště:
Fakulta chemicko-technologická - Katedra obecné a anorganické chemie
Hlavní řešitel: Holubová JanaSpoluřešitelé: Černošková Eva | Černošek Zdeněk
Popis:
Předkládaný projekt je volným pokračováním současně řešeného Centralizovaného rozvojového programu 1: "Program na podporu vzájemné spolupráce vysokých škol" s názvem "Modernizace přístrojového vybavení pro zkvalitnění výuky doktorandů". Cílem předkládaného projektu je další modernizace přístrojového vybavení a další integrace zúčastněných škol pro pokračující zkvalitnění výuky doktorandů v přírodovědných, technických a technologických oborech. Ukazuje se, že zapojení studentů do praktického řešení problémů již od bakalářského stupně studia je jednoznačně správnou a nejefektivnější cestou k přípravě vysokoškolsky vzdělaných odborníků schopných konkurence v širším mezinárodním měřítku. To však není možné bez spojení teoretických přednášek s praktickou výukou v moderně vybavených laboratořích a to již od bakalářského stupně studia. Bez tohoto spojení nelze skloubit kvalitní teoretickou přípravu s hlubším pochopením možných řešení konkrétních problémů.
Předkládaný projekt je volným pokračováním současně řešeného Centralizovaného rozvojového programu 1: "Program na podporu vzájemné spolupráce vysokých škol" s názvem "Modernizace přístrojového vybavení pro zkvalitnění výuky doktorandů". Cílem předkládaného projektu je další modernizace přístrojového vybavení a další integrace zúčastněných škol pro pokračující zkvalitnění výuky doktorandů v přírodovědných, technických a technologických oborech. Ukazuje se, že zapojení studentů do praktického řešení problémů již od bakalářského stupně studia je jednoznačně správnou a nejefektivnější cestou k přípravě vysokoškolsky vzdělaných odborníků schopných konkurence v širším mezinárodním měřítku. To však není možné bez spojení teoretických přednášek s praktickou výukou v moderně vybavených laboratořích a to již od bakalářského stupně studia. Bez tohoto spojení nelze skloubit kvalitní teoretickou přípravu s hlubším pochopením možných řešení konkrétních problémů.