Zviditelnění aplikačního potenciálu fyzikálních úloh předmětů Laboratoře z fyziky I a II napříč studijními programy
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program: Interní rozvojová soutěž
Období realizace: 01.01.18 - 31.12.18
Pracoviště:
Spoluřešitelé: Mistrík Jan
Popis:
Povinná výuka fyziky na FCHT bývá pro mnoho studentů prvního ročníku náročná. V úzce vymezeném časovém prostoru se jim nedostává povědomí o aplikacích velkého počtů studovaných jevů a mnohdy ani o návaznostech těchto jevů na jimi vybraný studijní program. Částečné odstranění tohoto nedostatku chceme dosáhnout vypracováním tematických posterů a grafických interaktivních aplikací zařazených do výuky předmětů Laboratoř z fyziky I a II. Studenti se tak budou moci samostatně seznámit s užitečností studovaných fyzikálních jevů prostřednictvím posterů a zároveň s pomocí učitelů a grafických interaktivních aplikací instalovaných na tabletech snadněji urovnat své základní fyzikální představy, které jsou důležité pro zdárné pochopení látky v pozdějších specializovaných předmětech.
Povinná výuka fyziky na FCHT bývá pro mnoho studentů prvního ročníku náročná. V úzce vymezeném časovém prostoru se jim nedostává povědomí o aplikacích velkého počtů studovaných jevů a mnohdy ani o návaznostech těchto jevů na jimi vybraný studijní program. Částečné odstranění tohoto nedostatku chceme dosáhnout vypracováním tematických posterů a grafických interaktivních aplikací zařazených do výuky předmětů Laboratoř z fyziky I a II. Studenti se tak budou moci samostatně seznámit s užitečností studovaných fyzikálních jevů prostřednictvím posterů a zároveň s pomocí učitelů a grafických interaktivních aplikací instalovaných na tabletech snadněji urovnat své základní fyzikální představy, které jsou důležité pro zdárné pochopení látky v pozdějších specializovaných předmětech.