Digitalizace výuky projektového managementu s využitím konceptu serious games, virtuální a rozšířené reality s ohledem na aktuální potřeby businessu
Poskytovatel: Technologická agentura České republiky
Program: SIGMA - 1. VS, DC3 - Podpora inovačního potenciálu společenských věd, humanitních věd a umění
Období realizace: 01.09.23 - 30.11.26
Pracoviště:
Fakulta chemicko-technologická - Kat. ekonom.a manag. chem. a potrav.prum
Hlavní řešitel: Košťálová Jana
Popis:
Cílem projektu je vytvoření inovativní digitální platformy pro výuku Projektového managementu (PM) obsahující modulární knihovnu digitalizovaných materiálů, která bude reflektovat nová paradigmata a potřeby dnešní doby při eliminaci bariér ve vzdělávání. Hlavní inovativní výstup je vytvoření serious game určené pro simulaci projektu v deskové i online/app verzi se zapojením virtuální a rozšířené reality, dále podcasty, MOOC, AV materiály a případové studie. Digitalizované výukové moduly budou pokrývat celý životní cyklus projektu a budou volně dostupné v režimu Creative Commons (CC). S pomocí platformy bude zkoumán a hodnocen vliv zapojení vybraných digitálních forem výuky na proces učení se/osvojování hard a soft skills studentů PM koncipovaných pro konkrétní cílové skupiny.
Cílem projektu je vytvoření inovativní digitální platformy pro výuku Projektového managementu (PM) obsahující modulární knihovnu digitalizovaných materiálů, která bude reflektovat nová paradigmata a potřeby dnešní doby při eliminaci bariér ve vzdělávání. Hlavní inovativní výstup je vytvoření serious game určené pro simulaci projektu v deskové i online/app verzi se zapojením virtuální a rozšířené reality, dále podcasty, MOOC, AV materiály a případové studie. Digitalizované výukové moduly budou pokrývat celý životní cyklus projektu a budou volně dostupné v režimu Creative Commons (CC). S pomocí platformy bude zkoumán a hodnocen vliv zapojení vybraných digitálních forem výuky na proces učení se/osvojování hard a soft skills studentů PM koncipovaných pro konkrétní cílové skupiny.