Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Stanovení a měření kvality služeb jako součást analýzy zákazníků
Rok: 2003
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník z mezinárodní vědecké konference Premeny spotrebite'lského správania
Název nakladatele: Vydavateľstvo EKONÓM
Místo vydání: Bratislava
Strana od-do: 40-42
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Stanovení a měření kvality služeb jako součást analýzy zákazníků Tento příspěvek se zabývá návrhem postupu měření kvality služeb a analýzou spokojenosti zákazníků s jejich úrovní. Navržená metodika je použitelná pro měření úrovně kvality služeb poskytovaných zákazníkům současně s hmotným produktem, ale i služeb jako produktu. kvalita služeb, analýza zákazníků, stanovení a měření kvality služeb
eng Forming and measuring of quality services as a part of customer analysis forming and measuring of quality services as a part of customer analysis quality services, customer analysis, forming and measuring of quality services