Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Atributy zvyšování kvality nabídky pro zákazníka
Rok: 2003
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník příspěvků z IV. ročníku odborného semináře posluchačů doktorského studia a mladých vědeckých pracovníků s mezinárodní účastí Perner's Contact 2003
Název nakladatele: Fakulta dopravní Jana Pernera Univerzity Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 279-285
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Atributy zvyšování kvality nabídky pro zákazníka Na současném trhu hraje kvalita nabídky jednu z nejvýznamnějších rolí při zákaznickém rozhodování mezi konkurenčními nabídkami. Zákazník hodnotí nabízený produkt na základě celého komplexu vzájemně se ovlivňujících parametrů kvality, které při svém synergickém působení vytvářejí celkovou kvalitu nabídky vnímanou zákazníkem. Na trhu však vítězí ten, kdo nejen že dokáže vytvářet kvalitu zákazníky očekávanou, ale také přináší zákazníkům v co nejvíce atributech nabídky kvalitu výjimečnou, tzn. nad jejich očekávání. Článek popisuje a třídí atributy kvality nabídky posuzované zákazníkem a vytypovává ty aspekty, v kterých je zřejmě nejvyšší potenciál pro vytváření jedinečné kvality na současném trhu. atributy kvality nabídky
eng Attributes of increasing of offer quality for customers The quality of offer plays the most significant role at customer decision making among competitive offers on the current market. A customer evaluates an offered product on the basis of the whole complex quality parameters which together create total offer quality perceived by customer. Winner on the market is that one, who achieves not only to create expected quality for customers but provides especial, unexpected quality for them too. The article describes and classifies attributes of offer quality evaluated by customers and defines aspects which represent the most potential for creating of unique quality on the current market. attributes of offer quality