Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Management kvality služeb jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků chemického průmyslu
Rok: 2003
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti II
Název nakladatele: Provozně-ekonomická fakulta ČZU Praha
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 33-37
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Management kvality služeb jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků chemického průmyslu Příspěvek nejprve navrhuje zdokonalené pojetí kvality služeb v duchu potřeb moderního managementu kvality služeb v turbulentním tržním prostředí. Dále se příspěvek věnuje procesu aktivního zlepšování kvality služeb a specifikaci jednotlivých fází jejich poskytování u produktů určených pro výrobní spotřebu na příkladě chemických oborů podnikání. Ukazuje, že je třeba věnovat pozornost jak formování, tak poskytování a následnému měření kvality služeb v procesu zlepšování jejich kvality a nastiňuje, jak při tom postupovat. management kvality služeb, konkurenceschopnost podniků
eng Service quality management as implement of increasing of company competitiveness in chemical industry. Firstly this paper improves quality services concept so that it was adequate to needs of services quality management in a turbulent market environment. Secondly this paper deals with process of active improving of service quality and with specification its single phases of services rendered for production consumption in chemical strategic business units. It shows that also at services rendered along with of products determined for production consumption it is necessary to pay attention both creating and rendering and subsequent measuring of services quality at process of improving their quality and it shows how to do it. service quality management, competitiveness of enterprises