Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Customer Database - Content and Possibilities of its Usage for Needs of Differentiated CRM
Autoři: Vlčková Vladimíra | Pecinová Zuzana | Branská Lenka
Rok: 2008
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: KSI Transactions on Knowledge Society
Název nakladatele: Knowledge Society Institute
Místo vydání: Sozopol
Strana od-do: 62-65
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Databáze o zákaznících - obsah a možnisti jejich využití pro potřeby diferencovaného CRM Článek se zabývá vymezením podstaty databáze, obsahem konkrétní databáze ve vybraném podniku chemického průmyslu a diskutuje možné způsoby použití informací poskytovaných databází o zákaznících. Databáze zákazníků;data;informace;CRM;průmyslové podniky
eng Customer Database - Content and Possibilities of its Usage for Needs of Differentiated CRM Systematic knowledge about customers, competition and markets are particularly important as starting point for realization of differentiated CRM strategy. Requirements on form of database with consideration on specifics of companies are determinate in this paper on the base of theoretical approaches and analysis of concrete database content. Further possibilities of database exploitation for needs of differentiated CRM are indicated. Customer database;Data;Information;Key account management;Customer relationship management;Industrial enterprise