Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Commucation with customers via Internet
Autoři: Janouch Viktor
Rok: 2008
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: CRM 2008
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 61-64
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Komunikace se zákazníky přes Internet Příspěvek se zabývá problematikou získávání podnětů a komunikací se zákazníky prostřednictvím Internetu. Definuje pojem lead generation, na jehož základě předkládá členění forem komunikace, možnosti vyhodnocování a přínosy. marketing;lead generation;lead nurturing;vyhledávač;tracking;analýza;klíčové slovo
eng Commucation with customers via Internet The paper deals with the problem of information retrieval and communications with customers via the Internet. Defines lead generation, which presents the breakdown of forms of communication, evaluating options and benefits. marketing;lead generation;lead nurturing;search engine;tracking;analytics;keyword