Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Jak využít princip metody Quick Response při poskytování hodnoty pro zákazníka?
Autoři: Branská Lenka | Vlčková Vladimíra
Rok: 2008
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Marketing & Komunikace
Název nakladatele: Česká marketingová společnost + Česká společnost pro propagaci a public relations
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 21-23
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Jak využít princip metody Quick Response při poskytování hodnoty pro zákazníka? Úspěšné jsou firmy, které při poskytování hodnoty pro zákazníka uplatňují strategie založené na spojenectví s následujícími a/nebo předcházejícími články dodavatelsko-odběratelského řetězce. Integrované řízení činností, které jsou kritické z hlediska poskytování hodnoty koncovým uživatelům by mělo probíhat takovým způsobem, aby docházelo ke zvyšování hodnoty nejen pro zákazníka, ale také hodnoty pro podnik. Pro dosažení tohoto základního cíle je možno vybudovat systém spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na bázi metody Quick Response (QR). Hodnota pro zákazníka;Quick Response
eng How to use principles of Quick Respons in Customer Value Delivering? In an era of rapid, unanticipated change, the most competitive firms will be those that use strategy based on partnership with customers and suppliers. Supply chain management must lead to raising the value not only for customer but for the company , too. Quick Response (QR) method is an example of the suitable methods supporting raising of customer value. Customer value;Quick Response;Supply chain management