Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Quick measurement of CRM
Autoři: Keřt Radim
Rok: 2008
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: CRM 2008
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 70-75
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Rychlý model měření CRM V příspěvku se řeší problematika řízení vztahů se zákazníky ve vztahu se zvýšením konkurenceschopnosti podniku. Řízení vztahů se zákazníky je marketigová strategie, marketingově orientovaný přístup k podnikání, se zaměřením na zákazníky,na hodnotu poskytovanou zákázníkům a na udržení dlouhodobého vztahu se zákazníky. řízení vztahů se zákazníky;hodnota pro zákazníka;marketing
eng Quick measurement of CRM I deal with essential context of the value for consumers in terms of CRM (Customer Relationship Management) with emphasis on meaning for the competitiveness of the firm. The customer relationship management (abbreviation CRM) is a business strategy to select and manage customers to optimize long-term value. The customer relationship management must require a customer-centric business philosophy and culture to support effective marketing, sales and service processes. We have approaches how to measure and evaluete CRM system: return on investments approach; intangible benefits - intangible assets; value-driven - measures and competitive assessments. I want to set up the approach to quick and basic measurement model of CRM. customer relationshipmanagement;value for customers;marketing