Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Řízení vztahů se zákazníky - implementační model a model měření úrovně
Autoři: Keřt Radim
Rok: 2008
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Inovácie marketingových a obchodných činností
Název nakladatele: Vydavateľstvo Ekonóm
Místo vydání: Bratislava
Strana od-do: 1-7
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Řízení vztahů se zákazníky - implementační model a model měření úrovně In my report I deal with customer relationship management in the profit sector that´s why I focus on the fundamental principles of CRM and I refer to the fruitfulness of implementation solving the consumer relationship and fruitfulness of measurement model of CRM. řízení vztahů se zákazníky;sdílená hodnota;hodnota pro zákazníky
eng Customer relationship management - Model of implementation and measurement model In my report I deal with customer relationship management in the profit sector that´s why I focus on the fundamental principles of CRM and I refer to the fruitfulness of implementation solving the consumer relationship and fruitfulness of measurement model of CRM. CRM;marketing;share value;value for customers