Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Quickness as a Value Factor for the Customer
Autoři: Branská Lenka | Pecinová Zuzana
Rok: 2008
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: The Problems of Development of National Economy and Entrepreneurship
Název nakladatele: RTU Publishing House
Místo vydání: Riga
Strana od-do: 1-5
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Rychlost jako faktor hodnoty pro zákazníka Cílem článku je specifikovat různé možnosti urychlování hodnototvorného procesu a diskutovat požadavky na systém sledování nákladů pro měření ekonomických dopadů různých variant realizace. Závěry byly učiněny na základě rešerše odborné literatury a vlastních zkušeností z výzkumů realizovaných v průběhu tří let. Jeví se jako zřejmé, že implementace metody Quick Response může významným způsobem zrychlit proces vytváření a dodávání hodnoty pro zákazníka, ale její uplatnění je v českém podnikatelském prostředí velmi obtížné. CRM; Hodnota zákazníka;Quick Response;Hodnototvorný proces;
eng Quickness as a Value Factor for the Customer The aim of this article is to specify various possibilities of accelerating the value-creating process and to discuss requirements for the cost control system for measuring economic impacts of various variant realisations. The objective has been achieved on the basis of a literature search and particularly by utilising own experience coming from qualitative researches realized in the past three years. It can be claimed that by implementing QR technique we are able to obtain sudden improvement of the value providing, though it is very difficult to implement this technique in the Czech environment. CRM;Customer Value;Value for Customer;Quick Response;Value-creating Process Acceleration;Effects of Acceleration