Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Budoucnost podniku je ve vytváření marketingové hodnoty výrobku pro zákazníky
Autoři: Dědková Jaroslava | Jelínková Martina | Lošťáková Hana
Rok: 2008
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Vědecká pojednání
Název nakladatele: Technická univerzita v Liberci
Místo vydání: Liberec
Strana od-do: 86-93
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Budoucnost podniku je ve vytváření marketingové hodnoty výrobku pro zákazníky Článek ukazuje změny v nákupním chování na spotřebním trhu a důsledky těchto změn pro vytváření marketingové hodnoty pro zákazníka. Současná doba je označována za dobu globalizace a digitální revoluce, která umožňuje mnohem větší přizpůsobení výrobků, služeb a komunikace se zákazníkem. Zákazníci tak mohou získávat jim zcela přizpůsobenou nabídku, která zvyšuje individuální užitek. Takto vzniklá marketingová přidaná hodnota se netýká pouze samotného produktu. Na současných trzích je ve stále větší míře založena na vztahu mezi zákazníkem a jeho dodavatelem, velmi podstatnou roli hrají také emoce a zážitky zákazníka, které v souvislosti s nákupem prožívá. Určit, co je hodnotou pro zákazníka na spotřebitelském trhu jednoznačně nelze. Každý produkt má své vlastní hodnoty a atributy, které každý zákazník vnímá a prožívá jiným způsobem.
eng Company future is in a customer value creation This paper deals with the changes in consumer behavior in B2C market and with influence of these changes for customer value creation. It shows that company future is in a unique customer value creation. It describes how to do it. Every product has its own values and attributes which every customer perceives differently. customer value attributes;customer value creation;B2C market