Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Dynamické pojetí hodnotového managementu jako základ rozvoje vztahového marketingu
Rok: 2008
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti VI
Název nakladatele: Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 119-123
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Dynamické pojetí hodnotového managementu jako základ rozvoje vztahového marketingu Příspěvek se zabývá podstatou, fázemi a významem dynamického pojetí hodnotového managementu při rozvoji vztahového marketingu diferencovaného podle potřeb a požadavků zákazníků, ale i podle celoživotní hodnoty zákazníků pro podnik. Znamená to kreativně zvládnout a v podniku rozvinout tyto dovednosti: 1. Permanentní odhalování očekávaných a latentních potřeb zákazníků. 2. Koncipování nabídky přinášející jedinečnou hodnotu zákazníkům a její sdílení uvnitř podniku 3. Vytvoření hodnoty pro zákazníka, která je smysluplná a pro zákazníky zřetelná. 4. Zhodnocení, jak postupovat při dodávání pravdivé hodnoty pro zákazníky. 5. Zlepšování hodnoty pro zákazníky, aby se k podniku zákazníci vraceli a posilovali s ním vztahy.
eng Dynamic Concept of Value-Based Mangement as Base for Relationship Marketing Development This paper deals with substance, phases and importance of value-based management dynamic concept at development of relationship marketing that is differentiated according to customers? needs and wants and according to customer life-time value, too. It means to make creatively these actions up and to develop these skills: Firstly permanent detecting of latent needs and wants of customers; secondly creation of supply that bring unique customer value and its commitment into firm; thirdly creation customer value that is meaningful and understandable for customers; fourthly assessing how firm did at creating true customer value; fifthly improving value package to keep firm customers coming back. Customer value;value-based management and its phases;relationship marketing