Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu
Autoři: Lošťáková Hana | Branská Lenka | Bednaříková Marie | Dědková Jaroslava | Janouch Viktor | Jelínková Martina | Nožička Jiří | Pecinová Zuzana | Simová Josefína | Vávra Jan | Vlčková Vladimíra
Rok: 2008
Druh publikace: odborná kniha
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu Monografie představuje ucelený výklad strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik. Obsahuje původní poznatky z rozsáhlých kvalitativních a kvantitativních výzkumů na B2C a B2B trzích a systematicky rovíjí dosavadní znalosti o sledované problematice. Vymezuje podmínky uplatnění této stragie, její typy a základní stavební kameny - hodnotu pro zákazníka a hodnotu zákazníků pro podnik. Specifikuje a rozvíjí i proces odhalování, vytváření, dodávání, hodnocení a zdokonalování hodnoty pro zákazníky, diferencovaně podle jejich dlouhodobého přínosu pro podnik v rámci hodnotového mangementu. Zabývá se jeho klíčovými fázemi a moderními metodami, které lze v rámci hodnotového managementu použít. Věnuje se i řízení lidského potenciálu při uplatněnní strategie CRM a hodnocení výkonnosti podniku na bázi Balanced Scorecard, kdy je navržena modifikace BSC pro podménky uplatnění strategie CRM. řízení vztahů;hodnotový management;CRM
eng Customer Relationship Management (CRM) through Differentiated Value-Based Management Monografie představuje ucelený výklad strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik. Vymezuje podmínky uplatnění této stragie, její typy a základní stavební kameny - hodnotu pro zákazníka a hodnotu zákazníků pro podnik. Specifikuje a rozvíjí i proces odhalování, vytváření, dodávání, hodnocení a zdokonalování hodnoty pro zákazníky, diferencovaně podle jejich dlouhodobého přínosu pro podnik v rámci hodnotového mangementu. Zabývá se jeho klíčovými fázemi a moderními metodami, které lze v rámci hodnotového managementu použít. Věnuje se i řízení lidského potenciálu při uplatněnní strategie CRM a hodnocení výkonnosti podniku na bázi Balanced Scorecard, kdy je navržena modifikace BSC pro podménky uplatnění strategie CRM. Customer Relationship Management;customer value;value-based management;key processes in value-based management;company performance at strategy CRM