Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Value-creating Process in Knowledge-based Enterprise
Autoři: Pecinová Zuzana | Branská Lenka
Rok: 2009
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: KSI Transactions on Knowledge Society
Název nakladatele: Knowledge Society Institute
Místo vydání: Sozopol
Strana od-do: 68-71
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Hodnototvorný proces ve znalostním podniku Implementace integrovaného procesního řízení umožňuje získat nové informace a vytvářet nové znalosti o průběhu a výsledcích nejen jednotlivých podnikových procesů a podnikového procesního systému, ale i také o procesech integrovaného logistického řetězce. V příspěvku je princip znalostního managementu využit pro zlepšení výkonnosti jak interních procesů, tak procesů dodavatelského řetězce a to při implementaci metody Quick Response. Integrovaný procesní management;průmyslový podnik;Supply chain management;data;znalosti;Quick Response;zvyšování výkonnosti
eng Value-creating Process in Knowledge-based Enterprise The implementation of the integrated process management enables to get the new information and to generate knowledge on the course and results not only particular business processes and company process system but supply chain processes, too. In the paper the knowledge management concept is used for performance improvement of both internal and supply chain processes in terms of Quick Response principles implementation. Integrated process management;industrial enterprise;supply chain management;data;knowledge;Quick Response;performance improvement