Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Kultura vztahů se zaměstnanci jako významnými stakeholdery v podniku chemického průmyslu
Rok: 2009
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: Účetnictví a reporting udržitelného rozvoje na mikroekonomické a makroekonomické úrovni
Název nakladatele: Linde nakladatelství, s.r.o.
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 251-255
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Kultura vztahů se zaměstnanci jako významnými stakeholdery v podniku chemického průmyslu Podnik v komplexním pojetí představuje určitý druh kulturního systému. Každý podnik má přitom svůj vlastní styl a způsob chování a jednání v daných situacích, upřednostňuje různé systémy hodnot a má rozličné představy o konání a naplňování podnikatelského záměru. Výše popsané skutečnosti jsou projevem tzv. podnikové kultury, jejíž samotný obsah má výrazný vliv na fungování a výkon celého podniku. Významnou zájmovou skupinu podniku tvoří zaměstnanci. Lidský kapitál představuje primární zdroj, umožňující existenci a fungování samotného podniku. V důsledku toho se v současnosti soustřeďuje velká pozornost na péči o zaměstnance podniku a na vzájemnou komunikaci. Podniková kultura;stakeholders;zaměstnanci
eng Culture of Relationships with Employees as Important Stakeholders in a Chemical Industry Company A company, in a comprehensive sense of the word, represents a certain type of a cultural system. Each and every company has its own style and way of behaviour and acting in given situations, they prefer diverse value charts, and they have diverse ideas about working and accomplishing their business intentions. The above-described facts are a manifestation of so-called corporate culture, which, in its content, substantially influences the way of operation and the performance of the entire company. Employees are an important group of takeholders within a company. Human resources are the primary source enabling the existence and running of a company. As a result, companies today pay a lot of attention to their employees and to mutual communication. Corporate culture;stakeholders;employees