Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Diferencované řízení vztahů se zákazníky: Moderní strategie růstu výkonnosti podniku
Autoři: Lošťáková Hana | Bednaříková Marie | Branská Lenka | Dědková Jaroslava | Janouch Viktor | Jelínková Martina | Nožička Jiří | Pecinová Zuzana | Simová Josefína | Vávra Jan | Vlčková Vladimíra
Rok: 2009
Druh publikace: odborná kniha
Název nakladatele: GRADA Publishing a.s.
Místo vydání: Praha
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Diferencované řízení vztahů se zákazníky: Moderní strategie růstu výkonnosti podniku Kniha představuje na našem trhu první ucelený výklad procesního přístupu k řízení vztahů se zákazníky diferencovaně podle hodnoty zákazníků pro podnik rozvinutím integrovaného a diferencovaného hodnotového managementu (strategie diferencovaného CRM). Přináší odborně erudovaný, aktuální a čtivý výklad podstaty strategie diferencované řízení vztahů se zákazníky a jejích základních pilířů hodnoty pro zákazníka, hodnoty zákazníka pro podnik, hodnotového managementu a výkonnosti podniku při uplatznmění diferencovaného CRM.
eng Differentiated Customer Relationship Management: Modern Strategy of Company Growth The book launches the first complex interpretation of the process approach to customer relationship management distinguished according to the customer value for a company by developing integrated and differentiated value-based management (differentiated CRM strategy) into market. CRM;customer value;customer life-time value;value-based management;company performance and CRM