Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Increasing Quality through Implementing the Quick Response Method to Achieve Competitiveness of the Company.
Autoři: Branská Lenka | Pecinová Zuzana
Rok: 2008
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Contemporary & Economics
Název nakladatele: Vizja Press & IT
Místo vydání: Warszawa
Strana od-do: 81-88
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Zvyšování kvality jako nástroje vyšší konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím implementace metody Quick Response Představitelé Evropské Unie i jednotlivých států si uvědomují, že rozhodujícím faktorem konkurenceschopnosti se stala kvalita. Proto intenzivně podporují péči o kvalitu na mikroekonomické úrovni. Ta je zabezpečována pomocí podnikových systémů managementu kvality. Jde o nástroj, který umožňuje podnikům trvalý růst hodnoty prostřednictvím vhodné aplikace moderních metod uplatnitelných v managementu podniku. Jednou z metod, která přispívá ke zvyšování poskytované kvality i k efektivitě vlastních procesů je metoda Quick Response. Jedná se o přístup, který umožňuje zvýšit rychlost reakce na požadavky zákazníků, a to za vynaložení přiměřených nákladů. Implementace této metody by měla přispět k naplňování hlavních principů managementu kvality a napomáhat k vyšší konkurenceschopnosti podniku. Systém managementu kvality;Quick Response;logistický management
eng Increasing Quality through Implementing the Quick Response Method to Achieve Competitiveness of the Company. Representatives of the European Union as well as particular countries realize that quality has become a decisive factor of competitiveness. Therefore, they intensively support the care for quality at the micro-economic level. It is provided through corporate quality management systems. It is a tool allowing companies to grow constantly through suitable application of modern methods applicable in the corporate management. One of the methods contributing to increasing the quality provided as well as to efficiency of actual processes is the Quick Response method. It is an approach enabling to increase the speed of response to the customers' demands, with reasonable costs spent. Implementation of this method should contribute to fulfilling the basic principles of the quality management and higher competitiveness of the company. Quality Management System;Quick Response;Supply Chain Management