Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Řízení vztahů se zákazníky na bázi CLTV jako základní strategie podniků v podmínkách globalizace
Rok: 2004
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník z mezinárodní vědecké konference Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky 04
Název nakladatele: Žilinská univerzita
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 188-191
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Řízení vztahů se zákazníky na bázi CLTV jako základní strategie podniků v podmínkách globalizace In the current market, success of companies is determined with their ability to create and to promote permanent relationships with customers. The long-term relationships with customers increase profitability of customers and strategic customer?s value of each of them. This paper deals with a differentiated customer relationship management and customers? loyalty building according to different customer lifetime value (CLTV).
eng Managing relationships with customers on the basis of CLTV as an essential strategy of company in conditions of globalisation In the current market, success of companies is determined with their ability to create and to promote permanent relationships with customers. The long-term relationships with customers increase profitability of customers and strategic customer?s value of each of them. This paper deals with a differentiated customer relationship management and customers? loyalty building according to different customer lifetime value (CLTV). relations with customers; CLTV