Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM
Autoři: Podskl´an Adrián | Šalgovičová Jarmila | Hyršlová Jaroslava
Rok: 2004
Druh publikace: odborná kniha
Název nakladatele: AP Solution Hnúšťa, ve vydavatelství TRIPSOFT Trnava
Místo vydání: Trnava
Strana od-do:
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM Kniha se zabývá marketingovou strategií podniku orientovaného na TQEM. Pozornost je zaměřena na vymezení této marketingové strategie a na metodický postup její tvorby. Marketingová strategie; systém managementu kvality; systémy environmentálního managementu; TQM; TQEM.
eng Marketing Strategy of Company oriented on TQEM The book deals with marketing strategy of company oriented on TQEM. The attention is focused on definition of this strategy as well as methodical progress of their creation. Marketing strategy; quality management system; environmental management system; TQM; TQEM.