Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

The influence of a Customer Value Approach on Value-creating Process Management
Autoři: Pecinová Zuzana | Branská Lenka
Rok: 2007
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Management
Název nakladatele: University of Vilnius
Místo vydání: Vilnius
Strana od-do: 39-48
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vliv koncepce "hodnota zákazníka" na management hodnototvorného procesu Chtějí-li firmy dlouhodobě úspěšně působit na evropských či světových trzích je naprosto nezbytné, aby neustále implementovaly nové přístupy k managementu podniku. Jedním z konceptů, který přispívá k růstu tržní hodnoty firmy je koncepce hodnoty zákazníka. Přijetí této myšlenky v podniku znamená zásah do nastavení či alespoň operativního řízení hodnototvorného procesu. Příspěvek se zabývá koncepcí hodnoty zákazníka, diferencovaným přístupem k zákazníkům na základě jejich hodnoty a dopadem implementace tohoto přístupu na management hodnototvorného procesu v podniku.
eng The influence of a Customer Value Approach on Value-creating Process Management If companies intend to operate successfully in long terms on European and world markets, it is utterly necessary for them to implement incessantly new approaches to the company management. One of the concepts to contribute to the growth of the company?s market value is the Customer Value concept. Acceptance of the idea within a company entails intervention into the setting of the value-creating process or at least into its operational management. The article deals with the Customer Value concept, differentiated customer relationship management according to their value and impact of the implementation of this approach on the value-creating management in the company. customer value; customer relationship management; value-creating process; supply chain management