Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Hodnotové nástroje měření výkonnosti a CRM.
Autoři: Pecinová Zuzana | Lošťáková Hana
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Finanční a logistické řízení 2007
Název nakladatele: Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava
Místo vydání: Ostrava
Strana od-do: 219-223
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Hodnotové nástroje měření výkonnosti a CRM. In the paper the basic approaches to customer value to the firm estimation (based on customer lifetime value and net marketing contribution) are summarized. In the next part the possible ways of this concept employment are suggested in following tasks: performance measurement and management, firm value estimation and liquidity management. hodnota zákazníka; celoživotní hodnota zákazníka; měření hodnoty; čistý marketingový příspěvek; měření výkonnosti
eng Value Based Tools of Performance Measurement and CRM. In the paper the basic approaches to customer value to the firm estimation (based on customer lifetime value and net marketing contribution) are summarized. In the next part the possible ways of this concept employment are suggested in following tasks: performance measurement and management, firm value estimation and liquidity management. customer value; customer life-time value measurement; net marketing contribution; performance measurement