Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

The Ultimate Factors of Developing the CPFR method
Autoři: Vlčková Vladimíra
Rok: 2007
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Název zdroje: Customer Relationship Management ´07
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Rozhodující faktory rozvoje metody CPFR V příspěvku jsou uvedeny rozhodující faktory rozvoje nových logistických technologií vedoucí až k metodě CPFR, jejíž princip je stručně popsán. CPFR je představena jako metoda řízení integrovaného logistického řetězce (SCM) při současném uplatňování diferencovaného řízení vztahů se zákazníky. V závěru jsou uvedeny možné přínosy a předpoklady pro implementaci koncepce CPFR. metoda CPFR , SCM, logistické technologie, diferencované řízení vztahů se zákazníky,
eng The Ultimate Factors of Developing the CPFR method The paper states ultimate factors of the development of new logistic technologies leading to the CPFR method, the principle of which is briefly described. The CPFR is introduced as a modern method of supply chain management (SCM) where differentiated customer relationship management is parallely applied. The paper concludes in stating potential benefits and prerequisites for implementing the CPFR concept. CPFR method, logistic technologies, supply chain management (SCM), differentiated customer relationship management,