Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Modifikace činností logistického integrovaného systému v důsledku řízení vztahů se zákazníky.
Autoři: Vlčková Vladimíra | Branská Lenka | Pecinová Zuzana | Lošťáková Hana | Jelínková Martina
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Finanční a logistické řízení 2007
Název nakladatele: Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava
Místo vydání: Ostrava
Strana od-do: 628-632
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Modifikace činností logistického integrovaného systému v důsledku řízení vztahů se zákazníky. Implementace koncepce diferencovaného CRM neovlivňuje pouze marketingové aktivity v podniku, ale musí zasáhnout i další podnikové procesy, včetně procesů sdružených v LIŘ. Příspěvek prezentuje dílčí výsledky primárního výzkumu v cca 30 vybraných oborech podnikání, který byl zaměřen na zjišťování současného stavu diferenciace řízení vztahů se zákazníky. Bylo zjištěno, že důsledkem diferenciace vztahů podniky přistupují k modifikaci většiny činností, prováděných v rámci stávajících logistických systémů. logistický integrovaný systém; logistické činnosti; diferencované CRM; hodnota zákazníka;
eng Modification of logistic integrated system as a result of Customer Relationship Management. Implementation of differentiated CRM conception does not influence only marketing activities within the company, but it must affect other business processes as well, including processes aggregated in logistic integrated supply chain. This paper presents partial results of primary research in about 30 selected business branches, which was focused on finding of the present state of CRM differentiation. It was found that companies started to modify most of their activities made in the frame of existing logistic systems as a result of differentiation in relations. logistic integrated system; logistic activities; differentiated CRM; customer value;