Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku.
Rok: 2007
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Marketing & Komunikace
Název nakladatele: Česká marketingová společnost + Česká společnost pro propagaci a public relations
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 22-24
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku. Základním měřítkem kvalitativní tržní výkonnosti podniku je spokojenost zákazníků. Pro její sledování nestačí zjistit jen celkovou spokojenost, ale je třeba získat detailní pohled na spokojenost zákazníků, odhalit míru jejich spokojenosti s jednotlivými atributy nabídky a péče a příčiny neúplné spokojenosti zákazníků. Článek poukazuje na vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost zákazníků. Lze dokázat, že propracovaný systém řízení spokojenosti zákazníků je cestou k prosperitě ziskovost podniku; spokojenost zákazníků; vliv spokojenosti na ziskovost
eng Influence of Customer Satisfaction to Company Profitability. Influence of Customer Satisfaction to Company Profitability. Customer Satisfaction; Company Profitability