Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Modern Conception of the Value for a Customer in CRM
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Customer Relationship Management ´07
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 72-78
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Moderní pojetí hodnoty pro zákazníka v rámci CRM Klíčovým prvkem řízení vztahů se zákazníky je efektivní vytváření hodnoty pro zákazníky. Je třeba hledat mimořádné, jedinečné řešení zákaznických problémů, které zvyšuje přínosy a zmenšuje náklady z pohledu zákazníků. Z tohoto hlediska je nezbytné poskytovanou hodnotu podrobně analyzovat a hledat cesty k jejímu rozšiřování. Příspěvek charakterizuje jednotlivé složky hodnoty pro zákazníka a vyzvedává význam sledování nákladů zákazníka, které je často opomíjeno. V navazující části jsou shrnuty vybrané klíčové principy řízení (rozšiřování) hodnoty nabídky poskytované zákazníkům v rámci CRM.
eng Modern Conception of the Value for a Customer in CRM The key element of customer relationship management is efficient creation of value to customers. The exceptional, unique solution of customer problem has to be found in order to increase contribution and lower expenses from the customer?s point of view. Therefore, it is essential to analyze provided value, in detail, and to find ways how to enlarge its value. The paper characterizes particular elements of the value for a customer and emphasizes the importance of tracking customer?s costs, which is often neglected. Next, chosen key principles of managing (enlarging) value of offer provided to customers within CRM. CRM, Value for Customers, Elements of the Value for a Customer