Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Influence of CRM Strategy Usage on the Human Resources Development .
Autoři: Vlčková Vladimíra | Bednaříková Marie
Rok: 2007
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Management
Název nakladatele: University of Vilnius
Místo vydání: Vilnius
Strana od-do: 83-89
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vliv uplatnění strategie CRM na rozvoj lidských zdrojů Cílem příspěvku je poukázat na skutečnost, že úspěšná implementace strategie CRM závisí mimo jiné na správně motivovaném a vzdělaném personálu. Důraz na systematické provádění a provázání personálních činností hodnocení a vzdělávání pracovníků může být jedním ze základních stavebních kamenů budování CRM. Avšak toto provádění a provázání činností není v řadě firem dostatečné a není mu věnována náležitá pozornost. Příspěvek byl zpracován na základě literárních rešerší a vlastních výzkumů, osobního dotazování i dotazníkového šetření autorek v několika podnicích chemického průmyslu v České republice. CRM, získávání zaměstnanců, hodnocení zaměstnanců, vzdělávání pracovníků, rozvoj lidských zdrojů,
eng Influence of CRM Strategy Usage on the Human Resources Development . The aim of the paper is to point out the fact that successful implementation of CRM strategy depends also on a well motivated and educated staff. It is shown that competitive advantage is based on creation and keeping relations with key costumers through providing perfect services, whose quality relates to work of staff, which highly correlates with their educational level, knowledge, skills and motivation. It is shown that educated and motivated staff along with the staff appraisal system happens to be the key factor of customers satisfaction and therefore also the key factor of CRM. Customer Relationship Management, process of the staff appraisal, the staff education, human resources development,