Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Růst loajality zákazníků prostřednictvím strategie diferencovaného CRM.
Rok: 2007
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Nová ekonomika
Název nakladatele: Vydavateľstvo Ekonóm
Místo vydání: Bratislava
Strana od-do: 35-41
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Růst loajality zákazníků prostřednictvím strategie diferencovaného CRM. Článek se zabývá volbou nástrojů zvyšování loajality zákazníků na B2B trzích při uplatnění strategie diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich hodnoty pro podnik. Nástroje zvyšování loajality zákazníků; B2B trhy
eng Customer Loyalty Growth through Differentiated CRM Strategy. This paper deals with selection of instruments for customer loyalty growth in B2B markets during applying of differentiated CRM strategy according to customer value to a company. Instruments for Customer Loyalty Growth; Differentiated CRM Strategy