Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

How to Quantify Customer Value to the Firm?
Autoři: Lošťáková Hana | Pecinová Zuzana
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Education and Ekonomy 2007
Název nakladatele: Tallinn University of Technology
Místo vydání: Tallinn
Strana od-do: 67-69
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Jak kvantifikovat hodnotu zákazníka pro podnik? Příspěvek se zabývá možnými přístupy ke kvantifikaci a měření hodnoty pro zákazníka. Hodnota zákazníka pro podnik; kvantifikace hodnoty zákazníka pro podnik; aktuální hodnota,; strategická hodnota
eng How to Quantify Customer Value to the Firm? The aim of the paper is to describe the theoretical approach to calculation of customer value to the firm by net marketing contribution. It shows a calculation of actual and strategic customer value to the firm and their using for selection of target markets. customer value to the firm; quantification of customer value; net marketing contribution; actual value; strategic value