Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

CRM - řízení vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy
Autoři: Keřt Radim
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník příspěvků z vědecké konference Hradecké ekonomické dny 2007
Název nakladatele: Gaudeamus
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 326-330
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze CRM - řízení vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy Ve svém příspěvku se zaobírám CRM (Customer Relationship Management), tj. řízením vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy, s důrazem na konkurenceschopnost podniku. Zaměřuji se na základní principy řízení vztahů se zákazníky a v neposlední řadě, na konci příspěvku, se zaměřuji na problémy, jež řeší implementace CRM. CRM;marketing;zákazník;spokojenost
eng CRM - Customer Relationship Management in the Terms of the Firm I deal with essential context of the value for consumers in terms of CRM (Customer Relationship Management) with emphasis on meaning for the competitiveness of the firm. I focus on the fundamental principles of customer relationsip management and in the end of my paper I refer to the fruitfulness of implementation solving the cosumer relationship. CRM;marketing;customer;satisfaction