Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Identification and Quantification of the Value Provided to Customers: The Case of B2B Markets
Rok: 2010
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Business and Management
Název nakladatele: VGTU Publishing House Technika
Místo vydání: Vilnius
Strana od-do: 414-420
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Identifikace a kvantifikace hodnoty pro zákazníka: Příklad z trhu institucí Cílem této publikace je diskuse o specifikách hodnoty pro zákazníka a jejích atributech na trhu institucí u produktů určených pro výrobní spotřebu. Je navržena metodika její identifikace a kvantifikace. Hodnota pro zákazníka (HPZ); identifikace HPZ; kvantifikace HPZ; metodika identifikace a kvantifikace HPZ; trh institucí.
eng Identification and Quantification of the Value Provided to Customers: The Case of B2B Markets The aim of this paper is to discuss the specifics of customer value and its attributes in B2B markets at products determined for production consumption and to propose a procedure for the identification and quantification of the value provided to customers in the industrial market. Suggested methodology of identification and quantification of the value for customers should, in our opinion, consist of ten consequent steps, described below. Value to the customer (VC); VC identification; VC quantification; methodology of VC identification and quantification; B2B markets.