Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Benefits of CRM Differentiated on the Basis of Customer Lifetime Value
Rok: 2009
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Economics and Business
Název nakladatele: RTU Publishing House
Místo vydání: Riga
Strana od-do: 83-88
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Přínosy CRM diferencovaného na bázi celoživotní hodnoty zákazníků pro podnik Článek se zabývá příčinami a přínosy zavedení řízení vztahů se zákazníky diferencovaného podle hodnoty zákazníků pro podnik na průmyslových trzích. Diskutuje zásadní změny v tržním prostředí na začátku 21 století během ekonomické krize a zdůrazňuje nutnost prosadit strategii CRM. Popisuje základní změny v managementu podniků spojené s prosazením CRM strategie a přínosy diferencovaného CRM. CRM; diferencovaná péče o zákazníky; celoživotní hodnota zákazníka pro podnik; přínosy diferencovaného CRM.
eng Benefits of CRM Differentiated on the Basis of Customer Lifetime Value This paper deals with causes and benefits of development customer relationship management (CRM) differentiated according to the customer value to a company in industrial companies. It discusses the main changes in the market environment at the beginning of 21th century and during financial crisis that has lead to a necessity of modern CRM building. It describes the basic changes in management of enterprises connected with differentiated CRM strategy development and benefits of these changes lying in differentiated CRM. CRM; Differentiated Care about Customers; Customer Life-time Value; Benefits of Differentiated CRM.