Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

CRM a Internet
Autoři: Janouch Viktor
Rok: 2010
Druh publikace: ostatní - článek
Název zdroje: IT Systems
Název nakladatele: CCB, spol. s r. o.
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 44-45
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze CRM a Internet Na CRM lze nahlížet jako na proces řízení vztahů se zákazníky, jehož cílem je vytváření oboustranně výhodných vztahů mezi firmou a jejími zákazníky. Zároveň je jako CRM označován informační systém. Článek je věnován CRM jako procesu z pohledu marketingové komunikace na Internetu. CRM; Internet; marketingová komunikace.
eng CRM and Internet The CRM can be viewed as a process of customer relationship management, whose aim is to create mutually beneficial relationships between the company and its customers. CRM is also known as part of information systems. The article is devoted to CRM as a process from the perspective of marketing communications on the Internet. CRM; Internet; marketing comunication.